Brand értékelés
nemzetközi standardok alapján
Prémium "brand" értékeléseink nemzetközi standardok alapján (diszkontál cash-flow) két nyelven (angol és magyar) készülnek. A vizsgált vállalat hisztorikus teljesítményét iparág specifikus és makrogazdasági trendekkel ötvözve egy átlagos jövedelmezőségű és jövőképű iparág és ország specifikus vállalkozást képzünk, mely méreténél és teljesítményénél fogva összevethető a vizsgált vállalattal.
Professzionális cégérték számítással külön-külön meghatározzuk a fiktív és az elemzett vállalkozás értékét. A két cégérték közötti különbözet maga a brand érték, mely egyrészről megmutatja, hogy adott vállalkozás mennyivel értékesebb, mint egy átlagos iparági vállalkozás, illetve, hogy a vizsgált vállalkozás értékéhez milyen arányban járul hozzá a brand értéke.
Kérje kedvezményes árajánlatunkat az űrlap kitöltésével!